السبت، 23 يونيو 2012

חשיבותה של השפה בכלל

הערך החברתי של השפה, הם לבדוק את התקשורת בין אנשים, זה דרך אנשים שפה לתקשר אחד עם השני, ולהשיג את מטרותיהם ומטרות, רעיונות Vinagulwn, כמו גם להתעדכן תחושות ורגשות, ומבקשים להשיג את האינטרסים שלהם זה מזה. מטרתה של תקשורת זו חיונית האדם, כי האדם הוא מטבעו האזרחית, הוא אוהב פגישות אזרחית, מטריד אותו מונופול ואחדות, וזה היה עונש מאסר של אדם! . שפה, ואז לבדוק את הבטן לצורך האנושי, אשר בתורו להביא הרשתות החברתיות. השפה היא גם הערך של האדם בחרה לצאת ידי אלוהים האדם, היא מאפשרת לאדם לבטא את מחשבותיו ואת רגשותיו ותקוות, וכאבים, וזאת בני החסד מיוחדים האדם מכל אובייקטים אחרים, לראות את ההרים והימים ומישורים, נהרות, סלעים ועצים וציפורים וחיות הוא ביניהם משהו?! . אז אתה יכול לדמיין ולהרהר כיצד רמת הפרט אם Ibkma?! כמה אמריקאים של צער ועצב כאשר אתה רוצה להראות שאתה לא יכול? אתה רוצה לומר: נכון, או שזה לא נכון, או ... אני רוצה כך וכך, אני אוהב את זה וזה, לא נעים לי כך וכך ... וכו ', לא ניתן לבטא את המחשבות והרגשות שלך ואת התקוות שלך ואת הכאב שלך ... השבח לאל על הברכה של ההצהרה. ואז לחשוב על רמת קולקטיבית אם האנשים לא מדברים, איך הם חייהם?! , האם לא להחליף רעיונות וחוויות המניות, חילופי ולא רגשות, וגם לא מדע, ולא את האינטרסים של הרשות השופטת, וחיי האזרחים .... וכו '. השבח לאל על הברכה של ההצהרה. ערך שפה ותרבות הוא קערה של מחשבה כל התרבויות של ארצות קשור בשפה שלהם, ואם אתה רוצה לדעת מה מגדיר את התרבות של האומה על שפתם. באופן דומה, אם שלטה התרבות, אך טבעי הוא כי השפה השלטת, לראות מתי הם ששררה הציוויליזציה האסלאמית במאות הראשונות שררה עם השפה הערבית, ולהפיץ בקרב עמים אחרים, ופונה לאנשים ללמוד ולשמור אותם ואף ללמד, Vangzbwa את זה, נהנה מזה, ולמדתי בהמוניהם, והם באו איטליה אירופה לספרד ללמוד, אומר אחד מזרחנים את: החוש העסקי של המעסיקים ולטעום טבעת הקסם שלהם הספרות הערבית ואת כבר לכתוב את שפת לכאורה עממית Alqahreinn ערבים בז הלטינית, כך אומר אחד הכוהנים שלהם: כמה חבל, כי את הדור הצעיר של נוצרים לא לשפר את הספרות או שפה אחרת מאשר הספרות בשפה הערבית הערבים הם לטרוף ספרים, כולל ערבים איסוף ספריות גדולות במחיר היקר ביותר. נסאר כתב אלווארו קורדובה בשנת 1854 לספירה מכתב לחבריו בו הוא אומר: "אנחנו לא רואים רק Hamoa ימק"א להציל את השפה הערבית מחפשים על ידי שמירה על אותם וללמד Ischgv, ולהצמיד אותו לדבר בה באופן שוטף" כיום, התרבות המערבית שולטת בעולם נשלט על ידי הרשות מרשים, הטלת השפה שלה עם אנגלית, אם כי סמל לגאווה ערבית Hmokh וההורים. שיש לשים לב לכך שיש הבדל בין שליטה של הציוויליזציה האסלאמית הדומיננטיות של התרבות המערבית, הציוויליזציה האסלאמית כאשר הם השתלטו לא לכפות את שלטונה בכוח הזרוע, אבל הטיל עצמו, ולמד עם הציוויליזציה האסלאמית והערבית אוהב אותם בהתנדבות מהם, זה הפך להיות אחד הדגלים של בלשנים Mtbhra שבו בקי ידי הדוברים Xebojh אביה בן לקצור כיבוש ואבא על הפרסית ועוד. התרבות המערבית היום הם השתמשו בכוח מזוין לכפות את תרבותה והשפה מבט Vtkvic אחד בכל ההיסטוריה של קולוניאליסטים מערביים במאה ה Snaahm בעבר, כמו גם בעת החדשה. הדגמים אשר מונפקים על ידי נשיא צרפת באלג'יריה בתקופת הכיבוש בשנת 1937 על החלטת מטפל מוות של כל השלטונות הצרפתיים בשפות שאינן עונש מאסר הצרפתית. לבסוף, שפת ערך אמנותי והנאה אסתטית, זו דרך טכנית של אמנות, אשר תלוי בשפה המדוברת או הכתובה, וכך לוודא את הצורך האנושי ליופי ואהבה. אם באמצעות חתיכות שיער או שירים או עלילתיים פואטיים, או באמצעות חיבור בפרוזה או מחשבות או סיפורים קצרים או סיפור או רומן, או חורה ויכוח או רטוריקה ההטלה. כל אלה הם תחומים רחבים של האמנות והיצירתיות של השפה, ואם הוא מכיל הודעה ולחשוב שריף פגע מסמר על הראש מלך ליבם של אנשים ומשך אותם שפת הגדרת הגדרות מדויקות יותר של השפה המורשת שלנו ערבי הוא לוקח את התצוגה של אבן (ד 397): השפה משקפת את קולותיהם של כל האנשים למטרות שלהם. ההגדרה הטובה ביותר בבלשנות המודרנית: מערכת של סמלים לשקף את הקול האידיומטיים ו Alabsaa הנלווים לצורך או אירוע. מה הכוונה הנסיבות: זה לוקח אותות מילוליים או NPR או החלקה או אמצעי הבהרה. בנסיבות אלה יש השפעה משמעות ההצהרה נועדה, כמו (טעם אתה עזיז הקודש) להתגרות, ואומר: (תעשה מה שאתה אוהב מה שאתה עושה זה מומחה) לאיום. מטה הסיבות אמר ואירועים שירים דוגמאות של נסיבות. פנו המחקר של רמות שפה או לשונית של השיעור: 1 - רמת סאונד: ללמד את האותיות והיציאות ומאפייניה ותמונות כתובים 2 - רמת מורפולוגי: ללמוד את המילה, ואת המבנה שלה, ואיך ניסוח. 3 - דקדוק ברמה (מבניים) ובוחן את המשפטים והיחסים של מילים בתוך ההתקנה. 4 - הרמה הסמנטית עוסק בתוכן של טקסט עם הנושא ואת הרעיון. 5 - רמה לקסיקלי עוסקת המשמעויות של המילים ואת אוצר המילים. מבוא על חשיבותה של השפה הערבית ועוד כמה מאפיינים בסימן ערבית זכה לה מספר מאפיינים חשובים יותר. כולל: 1 - הם מתייחסים לגילוי, כמו גם את שפת הקוראן, אשר התגלה לכל בני האדם, הגילוי הזה הוא נושא מרכזי לכל בני האדם, כמו החוקה שלהם, המסדיר את יחסיהם עם הפוליטיקה רוחניים, חברתיים, כלכליים. תכונה ייחודית הערבי, ללא שפות אחרות, אפילו את הספרים הקודמים היו אלוהיות Boqguamanm במיוחד, הקוראן מופנה אל כל בני האדם. יתר על כן, ביטל ספרים שמימי הקוראן הקוראן מוסמך הקודם לספרים השמימיים אשר התקבלו על ידי השלטת מעוות על ידי מבער. היא הדומיננטיות של השפה הקוראן בערבית הקודש זכה יוקרה הדומיננטיות על כל בשפות אחרות, וכך המדענים שלנו נחשב השפות הטובים ביותר. אבן פארס עשה את זה Anaohna בספרו (Alsahabay במשפטים של השפה הערבית ואת המסורת הערבית במילים שלה). האימאם Shafi'i אמר לפני: "לשון תורה לשון רחבה הערבי רוב התנאים אשר לימד אותנו כי אין אדם מוקף הנביא." 2 - זוהי לשון יציבה מבוססת היטב, אשר מושרשת יותר מחמש מאות שנים במעמקי ההיסטוריה, אבל בשפות אחרות שונה ממה שהיה לפני מאתיים שנה או שלוש מאות שנה, כמעט באופן בלתי נמנע, למשל, השפה (שייקספיר) סופר אנגלי - חי לפני שלוש מאות שנה - שונה אנגלית להיום, הוא לא הבין רק על ידי מומחים. 3 - הוא להבטיח כי הם שמורות שמור אלוהים להציל את הקוראן, בשפה הערבית של הקוראן שמורות לשמור אותו. הערבי קבוע מוטבע ברגל ולהישאר בעתיד, אם ירצה השם, ונוכח היום בידינו את שפת שירה ספרות, כתיבה וכתיבה, והשפה של אנשי רוח והוגי דעות, מדענים, חוקרים וראשי מלכים, תקשורת ורשתות שידור. 4 - את השפה של יוקרה בביטוי ומאופיין צחות לשון ודימויים אמנותיים המפואר היה לערבים בתקופה שלפני האיסלאם כמו מילה יפה תמונות ברוטב אמנותית יפה תליונים רק עדים לכך, הגיע הקוראן בניגוד להם, של הסוג הוא הצטיינו משפט ואת צחות לשון, 6 - ערבית ואיסלאם הוא בדרך כלל לא חינם, נהוגה על ידי המעשים מוסלמים תפילה וטקסים . ו Ozkarh ו Oradh 7 - השפה הערבית היא מאגר של האומה מאגרי תחמושת תרבות, מורשת, כי ענקית הערבי כולו האסלאמית מוגבלת בלוגר בערבית, אינו מסתיר את ערך המורשת שלו ביונייטד, הוא הקשר בין העם ומדענים שלה, שמגדיר את האישיות שלה, תכונות צבועים. 9 - פרטים הנפש הערבית Evtq 8 - סומן על ידי מספר מאפיינים של הערבי קיבל את זה יותר חשוב, ואנחנו לוקחים אותם באופן הבא: - אוצר מילים עשיר: מבט אחד מילון של השפה הערבית למצוא אותך מול כמות עצומה של חומר של השפה, ואת כל החומר שהם נגזרים עשרות מילים, למשל: (יא ג ב), אומר: ספרים, לכתוב, סוג Aketba כתוב כתוב Aketbn, ולכתוב ולכתוב ולכתוב ולכתוב ואת המחבר (שם של שחקן) וכתב (שם כח), ספרייה, משרדים, ספרים, פקיד הגדוד סופר, סופרים Katebon Koicb ו Koatbaat, חוברות ... וכו ' מאפיין זה הוא אלוהים שניתנה להם כדי להבטיח את הישרדותם ואת יכולתם לגדול ולעמוד מול פעולות החיים. ב - נגזרת הטבע: היא נועדה כי השפה של המאמר לפי משמעות הו ספין מסוים. לדוגמה, הוא חומר (ג NN) כפי משמעותו הולך על כיסוי והסתרה Valjn Mistoron, והתינוק חבוי בבטן של האומה, ואת המוח המטורף החבוי שלו, גן עדן Khvat אותנו. הוא הדגיש את המצוינות של בעל זה פארס אבן (מילון לתקנים שפה). ובנו של קצירת מעבר שהופך את המשמעות של היצירה, גם אם הסדר הברית שונה של אותיות (M L K) (מ כ ל) (l K מ) (M L K) (K מ l) (כ ל מ '). ההתייחסות האחרונה (פורח במדעי השפה והספרות) ליישוב מחדש. ג - על תבניות של הבניין שלה: קונסטרוקטיביזם תבניות נועדו היא גוף של מילים וזה בא על הבניינים שונים, וכל איבר או תבנית אשר נושאת משמעות שונה, נכס זה שונה בשפות Alelsaqah כגון אנגלית, למשל, אומר כי (ing) מראה מתמשך יש את המילה האחרונה, ואת הערבי Vtgd החומר הלשוני יכול ליצור מילים שונות, כולל מבנים ועוד מגוון של תבניות משמעות Vibaha שונה, ומשמעויות המכונה מבנים הגיע מילה לא יכול להיות חסר במובן זה (בדרך כלל). הוא מבוסס (שחקן) שנקרא על שם של שחקן, כמו שארפ, וסופר. ובנייה (אפקט) נקרא על שם אפקט כגון: כתב והתרבו. מבנה (מפעל) שנקרא על שם המכשיר ל: מפתח המנורה הטלסקופ המחרשה. המבנה (בצורה יעילה) קרא שני דברים: או קול, או מחלה. על רעש: בכי, מיאו, מו, סוס. המחלה היא כ: שיעול, קר, ויטיליגו. מבנה (קשר) שנקרא על שם של זמן, כגון: הפגישה ישבתי, אכלתי אוכלי, כל אחד. הבניין (מעשה) שנקרא על שם הרשות כלפי: לפגוש את הנשיא ישב, הלכתי יהיר ההליכה, וכל הדיבורים האלה (אם אלוהים שונא את זה, אבל ללכת במקום הזה). הבניין (פלאן) מראה שני דברים: או בחינם, או מלאות. Valkhalo על: רעב וצמא, ומלאות ל: ריאן גדושה כועס, וזה (רחמן) מייחסים אלוהים אדירים ביחס לכל: הוא מלא והרחיב את הרחמים של הקב"ה, גם את בעלי החיים ואת כל היצורים ד '- מופע של השתתפות: משותפת היא להיות מילה משמעות יותר. ואת דמותו של העין אל המנהלת משיקה העין, ועל פי מים, קנאה מרגל. E - המופע של נרדפות: Almtradf והוא להיות הדבר אחד על אחד או יותר של המילה מראה את זה. דוגמה: מה שנקרא לאית' אל אסד Algdhanfr ואוסאמה. ו - המופע של הפסל בו: לתפוס תו אחד או יותר של שתי מילים או יותר ואת השרטוט של מילה חדשה, כדי לציין את המשמעות של מה לקחת משם, דמיון: האיש Bissmil קיצור דרך לומר: בשם אלוהים הרחמן, ואת קיצור Alhouklh אין כוח אלא אלוהים, Abashma קידומת אל עבד אל שמס ואל-Abdali קיצור עבדאללה. פיסול קיצור דרך שימושי, אבל לא בערבית מרחיבה זו, כך שאף הבלבול והבורות של משמעות, כי כשאתה שומע את המילה פסל שבמבט ראשון לא יכול לדעת את המשמעות עד שאתה יודע את ההיסטוריה שלה מגולף Omm?! , כי הרשימה הערבית על אופיו של נגזרת, וזה שימושי מאוד, כשאתה שומע את המילה (טלסקופ) בפעם הראשונה, אתה יכול לגלות את משמעותו באמצעות התבנית שלה הבנייה, כמו בנייה זה מראה על מחשב, אז אני יודע 1/2 משמעות ולאחר מכן לומר את המאמר של מילה זו ( n AA T) חזון ומשמעות, וכך ידע את התשובה, אומר: זה מכונה לשקול. וכמו (סוס) יגיד שהוא הצביע או מחלה. לגבי שפות אחרות, כגון ראשי תיבות באנגלית למשל, הורחבו ב המתורגמנים ורמקולים מילוליים והיכנס המפרץ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

دفتر الزوار